Rękodzieło jest moją pasją, radością, a także sposobem wyrażania siebie i przepisem na życie... Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie komentarz:)

czwartek, 21 maja 2009

Calineczki

Dawno tu nie pisałam, zbyt dużo i różnie się działo ostatnimi dniami, więc i czas na blogowe przyjemności skrócił się do zera. Ale jestem i w międzyczasie wydłubałam coś malutkiego:)
Na HoA odbywała się pierwsza wymiana calineczkowa, w której miałam przyjemność brać udział. Trzeba było przygotować cztery kwadraciki o wymiarach 1x1 cal (czyli 2,54 x 2,54 cm), ozdobione w dowolnej technice i wysłać je do wylosowanej osoby. Wydawałoby się, że to bardzo proste zadanie, ale tak mały format narzuca jednak sporo ograniczeń, po prostu nie wszystko co by się chciało może się zmieścić;) Ale dziewczyny fantastycznie sobie poradziły, dzięki czemu wszyscy możemy teraz podziwiać te maleństwa.
Dla mnie calineczki przygotowała Brises, od której dostałam taki ładny calineczkowy obrazek:Brises jeszcze raz bardzo Ci dziękuję:) Fajnie to wymyśliłaś:)
A oto moje twory dla Luny i równocześnie jedne z pierwszych scrapków (choć i troszkę decoupage wykorzystałam:D):
Moje calineczki to małe magnesiki, które powstały na bazie jednego większego magnesu dołączonego do Danonków;)
Poniżej baza, na której umieściłam calineczki:Z rozpędu powstała jeszcze zakładka do kompletu;)A tak wyglądał cały komplet:i jeszcze na koniec wszystko już zapakowane, gotowe do wysyłki:Mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda mi się wziąć udział w takiej wymianie. Muszę przyznać, że tego typu zabawy naprawdę fajnie mobilizują do twórczych działań:)

9 komentarzy:

  1. ...super!, że znalazłaś czas na zabawę wymiankową, bo wykombinowałaś piękne calineczkowe ozdoby. I jakoś się nie dziwię, że Twoje pierwsze scrapki takie udane ;)
    Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Naprawdę fajnie mi się je robiło. Obawiam się, że jeszcze chwila i wciągnie mnie kolejna technika;)) Póki co rozpoczęłam małe zbieractwo przydasiów...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Cię wciągnie, bo zapowia się rewelacyjnie!!! Czego się nie złapiesz, robisz cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne calineczki mi zrobiłaś! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Jeszcze raz dziękuję Ci Kasiu!:*
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa idea;)...Twoje "calineczki' cudowne, JAK WSZYSTKO, COKOLWIEK STWORZYSZ:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, piękne calineczki i wszystkie prace z kompletu:)
    Uwielbiam wszelkie wymiany, bo mobilizują do czegoś nowego.
    Życze więcej czasu na blogowanie i ręko-działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne słodkości Kasiu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne calineczki i świetny pomysł z magnesikami. Super komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wszystkie miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń