Rękodzieło jest moją pasją, radością, a także sposobem wyrażania siebie i przepisem na życie... Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie komentarz:)

środa, 9 marca 2011

Ale jaja - znowu cukierki!

Ponieważ już w tę sobotę w Pracowni Manualnie.pl odbędzie się szkolenie z Sylwią Serwin, z jajkiem richelieu i szkatułką z wydmuszki strusiej w rolach głównych, chciałam zmobilizować Was do zapisów (zostało jeszcze parę wolnych miejsc) i dlatego na każdym z tych szkoleń wśród uczestników zostanie wylosowana 1 osoba (po jednej na każdy z kursów), która w prezencie otrzyma od Manualnie.pl miły gratis w postaci:
- 1 konturówki Talensa w kolorze białym,
- wydmuszki gęsiej (w przezroczystym opakowaniu),
- zestawu serwetek.
Znajdą się chętni na cukierasy?;)

Edit: Do cukierasów Syla dorzuca od siebie cudnej urody gęsią pisankę reliefową:)
A czasu coraz mniej na zapisy...;)

3 komentarze:

  1. Cieszę się Kasiu niezmiernie, że ruszyłaś już pełną parą. Samych sukcesów Ci życzę i powodzenia.
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dorzucę jeszcze do tej zabawy gęsią pisankę reliefową!
    Buziaczki i do zobaczenia!
    Sylwia
    Ps. Marysiu, miło cię znowu zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. U, Dziewczyny, ale rarytasy!!!

    OdpowiedzUsuń