Rękodzieło jest moją pasją, radością, a także sposobem wyrażania siebie i przepisem na życie... Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie komentarz:)

wtorek, 29 marca 2011

Warsztaty z sutaszu - fotorelacja

Dziś krótko, bo późno strasznie, ale już nie miałam sumienia kazać dziewczynom dłużej czekać na obiecane fotki z warsztatów. Wszak tylko ja miałam aparat;)) Słowo się rzekło, kobyłka u płota... Oto zdjęcia! Przepraszam za słabą jakość, ale niestety byłyśmy zdane na sztuczne oświetlenie... Jeszcze raz wszystkim dziękuję za świetną zabawę;) A Lenie - za kawał dobrej roboty!


 









3 komentarze:

  1. I te małe dzieła powstały na jednych warsztatach? Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia, zakorbiłam zdjęcia :p
    Dziękuję za wszystko :*
    Było fantastycznie dzięki wspaniałym słuchaczką i gospodyni :*

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się tego nauczyć, piękne!

    OdpowiedzUsuń